Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
American Safety Council Complaint - waste of time
American Safety Council Complaint

American Safety Council Complaint

ADVERTISEMENT

waste of time


This review has been resolved or replied to by this company.
Taking this course has been an absolutely horrible experience. The site is slow, and requires regular call ins to verify who you are by voice biometrics. Their system does not work. After using the site for 4 hrs, 5 calls to customer service, I am now completely locked out. I am told I will have to wait to have their IT dept help me. Do yourself a favor and never use this service.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to American Safety Coun...
SUBMIT a ticket
for American Safety Coun...
WATCH videos
for American Safety Coun...
More American Safety Council Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for American Safety Coun...

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


Charrison919 says: (6 years ago)
 0
Hi BSimmonds, I have contacted the customer service director and we will have someone contact you shortly to provide a full refund for the course. I'm sorry you experienced technical issues. This can happen from time to time, but we assure you it is not the usual customer experience. Please don't hesitate to contact us with further questions. Thanks!






login with Facebook and share your reviews

More American Safety Council reviews


More

Similar reviews


More

[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team